Tekst zostanie przeczytany po zaznaczeniu fragmentu do przeczytania   Click to listen highlighted text! Tekst zostanie przeczytany po zaznaczeniu fragmentu do przeczytania Powered By GSpeech
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Średnia 3.50 (1 głosowało)
Pn6październik201411:19
Information
Wyjazdy naszych uczniów
H. W i M. S z IIla
11595 hits
Ciao Italia! (GALERIA)

W dniach od 8 do 13 września 2014 odbyła się wycieczka szkolna do Włoch. Brało w niej udział 48 uczniów.
Po porannej zbiórce weszliśmy do autokaru udając się w wyczerpującą,ale jakże ciekawą podróż.
Po kilkugodzinnej jeździe zatrzymaliśmy się w Wiedniu urządzając sobie krótki, nocny spacer po Starówce uroczego miasta.

Nie obeszło się bez cappuccino:)
Po około 20 godzinach spędzonych w autokarze, dotarliśmy do miasteczka Rosapinety.
Szybka poranna toaleta i na plażę, gdzie mogliśmy zażywać kąpieli morskich i słonecznych.
Wieczorem dokonaliśmy podboju Rosapinety i zrobiliśmy skok na lodziarnie.
Na drugi dzień rano udaliśmy się do Padwy - odwiedziliśmy SW. Antoniego Padewskiego i pospacerowaliśmy po dziedzińcu słynnego Uniwersytetu Padewskiego, gdzie w przyszłości zapewne będziemy studiować.
Następnie udaliśmy się do malowniczych Wzgórz Euganejskichi słynnego miasteczka Arqua de Petrarka.
Zwiedziliśmy tam dom poety Farncesko Petrarki(tego od ,,Sonetów do Laury''). Wieczorem odpoczywaliśmy po dniu pełnym wrażeń.
Kolejnego dnia zwiedziliśmy Chioggię zwaną Małą Wenecją. Jest to miasteczko rybackie. Na targu rybnym było w czym wybierać.
Ostatniego dnia zwiedzaliśmy Wenecję. Wywarła na nas ogromne wrażenie. Po placu Sw. Marka brodziliśmy w wodzie.Co za klimat:)Nie nacieszyliśmy się nią długo, gdyż wieczorem musieliśmy już kierować się do Polski. Z podróży do Włoch przywieźliśmy wiele dobrych wspomnień, mnóstwo zdjęć i zyskaliśmy nowych przyjaciół.

Zaznaczając fragment tekstu, klikając na pojawiający się głośnik, lektor go przeczyta.   Click to listen highlighted text! Zaznaczając fragment tekstu, klikając na pojawiający się głośnik, lektor go przeczyta. Powered By GSpeech

Statystyki strony

Dzisiaj odwiedziło nas osób 100

Wczoraj 427

W tygodniu 527

W miesiącu 7366

Od początku 2019 roku 1845794

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.